Przejdź do głównej treści

Młodzi o Sporcie 2023: Druga strona medalu - zarządzanie zmianą w sporcie

.

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

 

Koło Naukowe Managerów Sportu UJ

wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ

zapraszają na

IX Ogólnopolską Konferencję Naukową „Młodzi o Sporcie”

pod hasłem:
Druga strona medalu:

zarządzanie zmianą w sporcie

 

Gdzie:

Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ

sala 0.104

Kiedy:

19 kwietnia 2023

godz. 8:45 (otwarcie rejestracji)

Koszt:

Bezpłatnie (czynny oraz bierny udział, a także publikacja artykułu w e-monografii)

Rejestracja:

Uczestnicy czynni (autorzy posterów): wysyłając do 31 marca abstrakt zgłoszeniowy na adres www.konferencja.kzt@uj.edu.pl (formularz zgłoszeniowy poniżej)

 

Koło Naukowe Managerów Sportu UJ ma zaszczyt już po raz dziewiąty zaprosić Państwa na konferencję poświęconą zagadnieniom zarządzania w sporcie. Konferencja jest adresowana do wszystkich pasjonatów szeroko rozumianej branży sportowej. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji jest zarządzanie zmianą w sporcie, tym niemniej zapraszamy do zgłaszania posterów i artykułów dotyczących także pozostałych wyzwań zarządzania w sporcie.

Podczas konferencji czekają na Państwa prelekcje praktyków oraz sesja posterowa, na której będą prezentowane prace uczestników. Organizatorzy zaplanowali konkurs na najlepszy poster MOS 2023 (wybierany przez kapitułę konkursu oraz uczestników konferencji).

Uczestników czynnych zachęcamy do nadsyłania prac i artykułów zawierających opisy przypadków, jednak akceptujemy również typowe artykuły naukowe.

1. miejsce w konkursie posterowym:

Anna Leśniak (Uniwersytet Jagielloński)

Czynniki kształtujące świadomość marki Poland Business Run

Wyróżnienia:

Narek Parsamyan (Politechnika Gdańska)

Wykorzystanie potencjału sportu w kontekście realizacji koncepcji miast zdrowych: analiza strategicznych działań organizacji sportowych w Polsce

Dominika Pacocha-Szczerbak (Uniwersytet Śląski w Katowicach)

Zarządzanie organizacją prowadzenia kształcenia na stopnie kadry szkoleniowej PZŻ w świetle Systemu Kształcenia Kadry Szkoleniowej Polskiego Związku Żeglarskiego w Żeglarstwie Powszechnym

Pozostałe prace:

Dariusz Drewniak (Uniwersytet Jagielloński)

Leadership - Hard to Teach Sport Management

dr Krzysztof Cieślikowski, Gabriela Kuczyńska (oboje Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach)

Czynniki wyboru uczelni wyższych przez aktywnych sportowców

dr Aureliusz Kosendiak, Julia Rozmus (oboje Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu)

Studiowanie medycyny, a osiąganie sukcesów sportowych na poziomie Akademickich Mistrzostw Świata - trójbój siłowy

dr Wioleta Karna (Uniwersytet Jagielloński)

Wpływ zajęć wychowania fizycznego na studiach na well-being studentów

dr Agnieszka Chęcińska Kopiec, Radosław Chmura, Piotr Osiecki (wszyscy Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach)

"Druga strona medalu" na przykładzie wypalenia zawodowego wśród sportowców

dr Agnieszka Chęcińska Kopiec, Szymon Zielonka, Piotr Osiecki (wszyscy Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach)

Zarządzanie zmianą w organizacji okołosportowej na przykładzie IMG Arena Poland sp. z o.o.

dr Bożena Freund (Uniwersytet Jagielloński)

Postawy studentów względem sportu a zarządzanie zmianą w obszarze zdrowia publicznego

Daria Prędki (Uniwersytet Jagielloński)

Występowanie grup zajęciowych a ocena jakości usług krytych pływalni

Anna Gałązka (Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie)

Popularyzacja triathlonu w Polsce z uwzględnieniem roli social mediów w tym procesie

Wojciech Skucha (Uniwersytet Jagielloński)

Fenomen mediów sportowych w polskim internecie – analiza porównawcza „Kanału Sportowego” i kanału „Meczyki” na platformie YouTube

Natalia Janowiec, Przemysław Pawelec (Uniwersytet Papieski Jana Pawła II)

Internetowe strategie komunikacyjne, a odmienne dyskursy w mediach społecznościowych (na przykładzie skoczków narciarskich i zawodników MMA)

Adrian Pietrzyk, Tomasz Matysiak (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)

Fenomen sportów walk w Polsce – freak fighty jako fenomen marketingowy

Joanna Barwacz, Dagmara Gładysz (obie Uniwersytet Rzeszowski)

Kreowanie wizerunku trenera personalnego na podstawie analizy mediów społecznościowych Piotra Tomaszewskiego „Szmexy”

Jadwiga Kubica (Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach)

Wizerunek medialny a rzeczywistość w aspekcie zasadności zarządzania zmianą w obszarze kultury organizacyjnej polskich klubów AMP futbolowych

Katarzyna Krajewska (Uniwersytet Jagielloński), Alicja Tchórz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)

Wizerunek Polskiego Związku Pływackiego w środowisku pływackim

Patrycja Arak, Oliwia Miernik (obie Uniwersytet Jagielloński)

Zarządzanie komunikacją marki klubu sportowego w kontekście transferu

Dominika Kowalska (Uniwersytet Jagielloński)

Od piłkarza do influencera. Wpływ sukcesu sportowego na skuteczność działań marketingowych. Analiza na przykładzie Roberta Lewandowskiego

Patrycja Błasik (Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach)

Rola sponsoringu w klubie sportowym na przykładzie KS Skra Częstochowa S.A.

Adrian Pietrzyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)

Struktura własności klubów piłkarskich w Polsce a sukces klubu piłkarskiego. Udziały miejskie, szansa czy zagrożenie?

Justyna Szablewska (Uniwersytet Wrocławski)

Zawody sportowo-pożarnicze w latach 1956-1975 na podstawie czasopisma“Strażak”

do 31.03.2023:

przesłanie abstraktu zgłoszeniowego do udziału w sesji posterowej (wysyłając mailem: konferencja.kzt@uj.edu.pl wypełniony formularz zgłoszenia posteru)

Zgłoszenia rozpatrywane są w trybie ciągłym. Zachęcamy do nadsyłania abstraktów z wyprzedzeniem!

do 14.04.2023:

nadesłanie posteru (wraz z oświadczeniem o autorstwie posteru)

19.04.2023:

KONFERENCJA

do 30.04.2023:

nadesłanie gotowego tekstu do publikacji (wraz z oświadczeniem o autorstwie tekstu)

    zgłoszenie udziału w sesji posterowej

    wytyczne dotyczące posteru i oświadczenie o autorstwie posteru

    poradnik przygotowania dobrego posteru

    logo konferencji do umieszczenia na posterze

    wytyczne dla autorów artykułów

    oświadczenie o autorstwie rozdziału

Konferencja 2014: fotorelacja oraz publikacje

Konferencja 2015: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2016: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2017: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2018: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2019: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2020 odwołana z powodu pandemii. Publikację wydano zgodnie z planem

Konferencja 2021: zapis wideo, przedstawione postery oraz publikacja

Konferencja 2022: informacje oraz publikacja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Organizator