Koło Naukowe Akademia Social Ninja zaprasza na kolejne spotkanie z Ekspertem. Współtwórczyni agencji More Bananas i organizatorka CRASH Mondays opowie o CX.
Lockdown, pandemia i Customer Experience nie idą ze sobą w parze, ale dla chcącego nic trudnego!
Interesujesz się zagadnieniami związanymi z CX i nie masz pomysłu jak zadowolić swojego klienta w czasach szalejącej epidemii?
Zapraszamy na prelekcję z ekspertką - Anną Ledwoń-Blachą, która zgłębi zagadnienia dotyczące Customer Experience w Social Media Marketingu!
Anna Ledwoń-Blacha od ponad dziesięciu lat wspiera działalność firm w przestrzeni marketingowej, jest współzałożycielką oraz dyrektorem kreatywnym w agencji More Bananas.
To nie wszystko! Anna Ledwoń to również główna organizatorka CRASH Mondays! Słynnych spotkań dla marketerów, podczas których „marketingowa teoria zderza się z praktyką”.
Prelekcja jest #19 wydarzeniem organizowanym przez Koło Naukowe Akademia Social Ninja z serii „Jak zostać medialnym ninją”. Spotkanie będzie tłumaczone na język migowy.
Wydarzenie odbędzie się 29 kwietnia o godzinie 18:00 na platformie MS Teams.
Już dziś zarejestruj się na prelekcję przez formularz: TUTAJ
Zarejestrowane osoby dostaną email z linkiem do spotkania.
Więcej szczegółów na wydarzeniu na portalu Facebook: TUTAJ