Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Jak zostać medialnym ninją? #19: Ania Ledwoń-Blacha opowie o Customer Experience w Social Media Marketing

Jak zostać medialnym ninją? #19: Ania Ledwoń-Blacha opowie o Customer Experience w Social Media Marketing

Koło Naukowe Akademia Social Ninja zaprasza na kolejne spotkanie z Ekspertem. Współtwórczyni agencji More Bananas i organizatorka CRASH Mondays opowie o CX.

🦠Lockdown, pandemia i Customer Experience nie idą ze sobą w parze, ale dla chcącego nic trudnego!
 
❓Interesujesz się zagadnieniami związanymi z CX i nie masz pomysłu jak zadowolić swojego klienta w czasach szalejącej epidemii?
 
Zapraszamy na prelekcję z ekspertką - Anną Ledwoń-Blachą, która zgłębi zagadnienia dotyczące Customer Experience w Social Media Marketingu! 🤓
 
👤 Anna Ledwoń-Blacha od ponad dziesięciu lat wspiera działalność firm w przestrzeni marketingowej, jest współzałożycielką oraz dyrektorem kreatywnym w agencji More Bananas.

🔥 To nie wszystko! Anna Ledwoń to również główna organizatorka CRASH Mondays! Słynnych spotkań dla marketerów, podczas których „marketingowa teoria zderza się z praktyką”.
 
👉🏻 Prelekcja jest #19 wydarzeniem organizowanym przez Koło Naukowe Akademia Social Ninja z serii „Jak zostać medialnym ninją”. Spotkanie będzie tłumaczone na język migowy.
 
🗓️ Wydarzenie odbędzie się 29 kwietnia o godzinie 18:00 na platformie MS Teams.

👋🏻 Już dziś zarejestruj się na prelekcję przez formularz: TUTAJ

Zarejestrowane osoby dostaną email z linkiem do spotkania.
 
Więcej szczegółów na wydarzeniu na portalu Facebook: TUTAJ