Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

DIGITAL NINJAS 2020: ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

 

 

 

 

 

 

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

 

 

 

Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na I Ogólnopolską Konferencję Naukową „Digital Ninjas” 📲.


Tegoroczna edycja będzie nosiła tytuł „Zarządzanie kryzysem w Mediach Społecznościowych” i odbędzie się 25 marca 2020 r. na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką mediów społecznościowych oraz zarządzaniu nimi, zwłaszcza w kryzysie. Nasi goście dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pomogą nam zgłębić te tematykę już w marcu. Konferencja podzielona będzie na dwie części - teoretyczną oraz praktyczną (warsztatową).

🗣 Podczas konferencji czekają na Was prelekcje praktyków oraz wprowadzenie zagadnień w życie, a także konkurs na projekt nietuzinkowej wizytówki. Najlepsza praca zostanie wybrana przez wyznaczoną komisję, a nagrody zostaną wręczone podczas finału konferencji.

Konferencja składać się będzie z czterech części:
✔️ wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
✔️ wystąpienia prelegenta – przedstawiciela branży nowych mediów,
✔️ warsztatów z ekspertami,
✔️ konkursu dla uczestników.

📝 Już dziś zapisz się na wydarzenie przez nasz formularz:
https://forms.gle/QeoSJF3ToCMDoL5o7
W przypadku trudności przy rejestracji - zgłoś się do nas (wyślij e-mail: konferencja.DN@gmail.com lub napisz na Facebooku 😉).

Przed rejestracją na konferencję prosimy o zapoznanie się z regulaminem wydarzenia, wytycznymi dotyczącymi przesyłanych artykułów (prelegenci czynni) oraz konkursu na projekt wizytówki: https://tiny.pl/tvf8h 📋

👤 Uczestnictwo może przybrać charakter czynny – wystąpienie na konferencji oraz bierny – obecność podczas prelekcji i warsztatów. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji zachęcamy do zgłaszania tematów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do dnia 18.03., a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Zachęcamy do zgłaszania tematów wystąpień, a następnie przesyłania prac i artykułów zawierających opisy przypadków, jednak akceptujemy również typowe artykuły naukowe. Najlepsze prace zostaną nagrodzone przez wyznaczoną komisję 🥇.

Przykładowa problematyka wystąpień:
✔️ specyfika kryzysów w mediach społecznościowych,
✔️ największe kryzysy polskich marek na Facebooku / Instagramie (itp.),
✔️ wpływ kryzysu marki na jej wizerunek,
✔️ przedsiębiorstwo w kryzysie wizerunkowym,
✔️ „Weekendowe pożary”, czyli charakterystyczne kryzysy w nowych mediach,
✔️ zarządzanie kryzysem przy użyciu nowych mediów…
… i inne.

❗️Na zgłoszenia z udziałem czynnym czekamy do 18 marca, natomiast na udział bierny do 20 marca. Spieszcie się, liczba miejsc jest ograniczona ❗️

🗓 WAŻNE DATY:
❕18.03. - ostatni dzień rejestracji dla Prelegentów (z podaniem tytułu prezentacji i krótkim abstraktem)
❕20.03. - data rejestracji uczestników (biernych)
❗️25.03. - Konferencja Naukowa
❕30.04. - ostatni dzień, w którym można przesłać artykuły naukowe do Organizatora

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny ✅
Publikacja pokonferencyjna przybiera formę niepunktowanego e-booka. 📖

Zachęcamy do obserwowania wydarzenia - więcej informacji już wkrótce! 📱

Stay tuned! #ASNUJ 👋🏼

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Strona wydarzenia na Facebooku

Organizator wydarzenia