Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

DIGITAL NINJAS 2021: ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na I Ogólnopolską Konferencję Naukową „Digital Ninjas”.
 
Ze względu na obostrzenia związane z pandemią COVID-19 pierwszą edycję wydarzenia zorganizujemy 12 marca 2021 r. (piątek) w formie online.
 
Konferencja nosi tytuł „Zarządzanie kryzysem w Mediach Społecznościowych”.
 
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
 
Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką mediów społecznościowych oraz zarządzaniu nimi, zwłaszcza w kryzysie. Nasi goście, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, pomogą nam zgłębić tę tematykę. Konferencja podzielona będzie na część teoretyczną (akademicką) oraz praktyczną (warsztatową).
 
🗣 Podczas konferencji czekają na Was prelekcje praktyków oraz wprowadzenie zagadnień w życie, a także konkurs na projekt nietuzinkowej wizytówki. Najlepsze dwie prace zostaną wybrane przez wyznaczoną komisję, a nagrody zostaną wysłane zwycięzcom.
 
Konferencja składać się będzie z:
  1.  wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
  2.  warsztatów z ekspertami,
  3.  konkursu dla uczestników.
REGULAMIN WYDARZENIA dostępny jest pod adresem: https://tinyurl.com/dn-regulamin
 
👤Uczestnictwo może przybrać charakter czynny - wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online zachęcamy do zgłaszania tematów i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 26 lutego 2021 r., a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo czynne znajduje się tutaj: https://forms.gle/yMV9yFHf5vSNXEPK6
 
Przykładowa problematyka wystąpień:
  1.  specyfika kryzysów w mediach społecznościowych,
  2.  największe kryzysy polskich marek na Facebooku / Instagramie (itp.),
  3.  wpływ kryzysu marki na jej wizerunek,
  4.  przedsiębiorstwo w kryzysie wizerunkowym,
  5.  „Weekendowe pożary”, czyli charakterystyczne kryzysy w nowych mediach,
  6.  zarządzanie marką w czasach pandemii,
  7.  zarządzanie kryzysem przy użyciu nowych mediów…

… i inne.

👤Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo bierne jest tutaj: https://forms.gle/FwyFa2UAkzz2yBit6
 
Link do formularzy zgłoszeniowych na warsztaty zostanie udostępniony 9.03.2021 r.
 
WAŻNE DATY:
 
Do 26.02.2021 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo czynne w konferencji
 
W dniu 28.02.2021 r. – wysyłamy do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji
 
Do 7.03.2021 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo bierne w konferencji
 
W dniu 9.03.2021 r. – ruszamy z rejestracją na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach. Więcej informacji podamy bliżej daty zapisów)
 
Do 30.04.2021 r. - przyjmujemy pełne teksty artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej
 
W dniu 14.05.2021 r. – rozsyłamy informację o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.
 
Publikacja pokonferencyjna przybiera formę punktowanej monografii. 📖
 
Zachęcamy do obserwowania wydarzenia!
Stay tuned! #ASNUJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron