Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Jak kształtować atrakcje turystyki zakupowej?

Jak kształtować atrakcje turystyki zakupowej?

Jak kształtować atrakcje turystyki zakupowej? Po odpowiedź na to pytanie zapraszamy do artykułu dr Beaty Paliś, dr Matyldy Siwek i Kaspra Przenzaka, który ukazał się na łamach Silesian University of Technology (nr 188, s. 515-529).

O atrakcyjności destynacji zakupowej decyduje wiele czynników, a turyści robią zakupy w różnych miejscach tj. w centrach handlowych, sklepach z pamiątkami, na placach targowych lub w innych, często wyjątkowych lokalizacjach, np. Global Village w Dubaju. Wszystkie miejsca zakupów są bardzo ważne dla turystyki zakupowej. Jednym z najbardziej atrakcyjnych miejsc w ramach turystyki zakupowej jest Dubai Global Village. Jest to nie tylko miejsce poświęcone zakupom, ale także ważny element integracji różnych kultur. Celem niniejszego artykułu jest zidentyfikowanie i scharakteryzowanie Dubai Global Village jako atrakcji turystyki zakupowej.

Z analizy opinii turystów w odniesieniu do Dubai Globa Village pozostawionych na portalu turystycznym TripAdvisor wynika, że kluczowymi determinantami atrakcyjności tego miejsca są: dodatkowe atrakcje, doświadczenie oraz różnorodność kulturowa, która przewija się w obszarze rożnych atrakcji wioski nie tylko zakupowych.

Polecamy!

https://managementpapers.polsl.pl/wp-content/uploads/2024/01/188-Pali%C5%9B-Siwek-Przenzak.pdf