Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

DIGITAL NINJAS 2022: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I ICH WPŁYW NA ZACHOWANIA KONSUMENCKIE

Web Content Display Web Content Display

 
Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na II Ogólnopolską Konferencję Naukową „Digital Ninjas” .
 
Odbędzie się ona 8 kwietnia 2022 r. (piątek) w formie stacjonarnej w budynku  online.
 
Konferencja nosi tytuł „Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie”.
 
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny
 
Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką roli mediów społecznościowych w marketingu oraz chcą się dowiedzieć jaki mają one wpływ na odbiorców marek. Nasi goście dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pomogą nam zgłębić tę tematykę.
 
Konferencja składać się będzie z dwóch części:
  1. wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
  2. warsztatów z ekspertami,
 
REGULAMIN WYDARZENIA dostępny jest tutaj: https://tinyurl.com/konferencjaregulamin
 
Uczestnictwo może przybrać charakter czynny – wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online zachęcamy do zgłaszania tematów i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 25 marca 2022, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo czynne znajduje się tutaj: https://forms.gle/tEevRhQckZmpVoRG9
 
Przykładowa problematyka, wystąpień:
  • zarządzanie relacjami z klientem przez media społecznościowe - customer relationship management,
  • influencer marketing i jak wpływa na odbiorców,
  • social selling,
  • wpływ pandemii na zachowania konsumenckie,
  • profil konsumenta - jak trafiać do różnych grup odbiorców przez działania w social mediach,
  • rola Internetu w decyzjach zakupowych,
  • … i inne.
 
Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo bierne jest tutaj: https://forms.gle/DVoF4UDo1cR23dDm7
Link do formularzy zgłoszeniowych na warsztaty zostanie udostępniony 4.04.2022 r.
 
WAŻNE DATY:
  • Do 25.03.2022 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo czynne w konferencji.
  • W dniu 27.03.2022 r. – wysyłamy do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.
  • Do 3.04.2022 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo bierne w konferencji.
  • W dniu 04.04.2022 r. – ruszamy z rejestracją na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach. Więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).
  • 04.04.2022 r. - KONFERENCJA
  • Do 30.04.2022 r. - przyjmujemy pełne teksty artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej.
  • W dniu 14.06.2022 r. – rozsyłamy informację o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.
 
Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne.
 
Zachęcamy do obserwowania wydarzenia!
Stay tuned!

Web Content Display Web Content Display