Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ zapraszają na II Ogólnopolską Konferencję Naukową „Digital Ninjas” .
Odbędzie się ona 8 kwietnia 2022 r. (piątek) w formie stacjonarnej w budynku online.
Konferencja nosi tytuł „Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie”.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny
Do udziału w konferencji zachęcamy wszystkich, którzy zainteresowani są tematyką roli mediów społecznościowych w marketingu oraz chcą się dowiedzieć jaki mają one wpływ na odbiorców marek. Nasi goście dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pomogą nam zgłębić tę tematykę.
Konferencja składać się będzie z dwóch części:
- wystąpień prelegentów reprezentujących środowisko akademickie,
- warsztatów z ekspertami,
Uczestnictwo może przybrać charakter czynny – wystąpienie na konferencji. Wszystkich pragnących zaprezentować się podczas konferencji online zachęcamy do zgłaszania tematów i abstraktów artykułów z analizą case study lub prac poglądowych do 25 marca 2022, a po konferencji - wysyłania pełnych tekstów. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierzemy najciekawsze wraz z zaproszeniem do ich publicznego zaprezentowania w dniu konferencji. Pozostałe zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem umieszczenia ich w monografii pokonferencyjnej. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo czynne znajduje się tutaj:
https://forms.gle/tEevRhQckZmpVoRG9
Przykładowa problematyka, wystąpień:
- zarządzanie relacjami z klientem przez media społecznościowe - customer relationship management,
- influencer marketing i jak wpływa na odbiorców,
- social selling,
- wpływ pandemii na zachowania konsumenckie,
- profil konsumenta - jak trafiać do różnych grup odbiorców przez działania w social mediach,
- rola Internetu w decyzjach zakupowych,
- … i inne.
Uczestnictwo może też przybrać charakter bierny - polega na obecności na konferencji, wysłuchaniu prelekcji i/lub udziale w warsztatach. Link do formularza zgłoszeniowego na uczestnictwo bierne jest tutaj: https://forms.gle/DVoF4UDo1cR23dDm7
Link do formularzy zgłoszeniowych na warsztaty zostanie udostępniony 4.04.2022 r.
WAŻNE DATY:
- Do 25.03.2022 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo czynne w konferencji.
- W dniu 27.03.2022 r. – wysyłamy do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.
- Do 3.04.2022 r. – przyjmujemy zgłoszenia na uczestnictwo bierne w konferencji.
- W dniu 04.04.2022 r. – ruszamy z rejestracją na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach. Więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).
- 04.04.2022 r. - KONFERENCJA
- Do 30.04.2022 r. - przyjmujemy pełne teksty artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej.
- W dniu 14.06.2022 r. – rozsyłamy informację o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.
Monografia pokonferencyjna jest punktowana. Opublikowanie artykułu jest bezpłatne.
Zachęcamy do obserwowania wydarzenia!
Stay tuned!