Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

DIGITAL NINJAS 2023: ETYKA I CSR W ZARZĄDZANIU MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI

Web Content Display Web Content Display

Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ ma zaszczyt po raz trzeci zaprosić Państwa na konferencję zagadnieniom zarządzania w mediach społecznościowych. Konferencja jest adresowana do wszystkich zainteresowanych szeroko rozumianej branży mediów społecznościowych. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji jest etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi, tym niemniej zapraszamy do zgłaszania artykułów dotyczących także pozostałych wyzwań zarządzania w mediach społecznościowych.

Podczas konferencji czekają na Państwa prelekcje praktyków. 

Uczestników czynnych zachęcamy do nadsyłania prac i artykułów zawierających opisy przypadków, jednak akceptujemy również typowe artykuły naukowe.

 

Gdzie:

Online na platformie Teams za pośrednictwem linku opublikowanego na Fanpage Akademii Social Ninja na Facebooku

 

Kiedy:

21 kwietnia 2023 roku

 

Koszt:

Bezpłatnie (czynny oraz bierny udział, a także publikacja artykułu w e-monografii)

 

Rejestracja:

Uczestnicy czynni i bierni mogą zgłaszać się, wypełniając odpowiedni formularz zgłoszeniowy:

 

TEGOROCZNI EKSPERCI:

Informacje wkrótce. 

 

HARMONOGRAM:

Informacje wkrótce.

 

WAŻNE DATY:

 

do 31.03.2023 r. 

Przyjmowanie zgłoszeń na uczestnictwo czynne w konferencji.

 

do 07.04.2023 r. 

Wysłanie do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.

 

do 16.04.2023 r. 

Przyjmowanie zgłoszeń na uczestnictwo bierne w konferencji.

 

do 20.04.2023 r.

Rejestracja na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach. Więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).

 

21.04.2023 r. 

KONFERENCJA

 

do 30.04.2023 r. 

Przyjmowanie pełnych tekstów artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej.

 

do 30.06.2023 r. 

Rozsyłanie informacji o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.

 

PRZYDATNE INFORMACJE:

Wystąpienie powinno wpisywać się w temat konferencji.

Przykładowa problematyka wystąpień:

  • Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa kreowana w mediach społecznościowych,
  • Etyka reklamy w mediach społecznościowych,
  • Wpływ CSR w mediach społecznościowych na przewagę konkurencyjną,
  • Media społecznościowe jako narzędzie wykorzystywane w kampaniach CSR,
  • Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu w mediach społecznościowych,
  • CSR w kreowaniu wizerunku marki,
  • i inne.
 

POPRZEDNIE EDYCJE:

Konferencja 2021

Konferencja 2022

 

Web Content Display Web Content Display