Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Młodzi o Sporcie 2021: Nowe zasady gry - czyli innowacje na rynku sportu

Web Content Display Web Content Display

 

Koło Naukowe Managerów Sportu UJ

wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ

zapraszają na

VII Ogólnopolską Konferencję Naukową „Młodzi o Sporcie”

pod hasłem:
Nowe zasady gry

czyli innowacje na rynku sportu

 


Gdzie:

MS Teams

Transmisja na Youtube

Transmisja na Facebooku

Kiedy:

28 kwietnia 2021, godzina 9:45

Koszt:

Bezpłatnie (czynny oraz bierny udział, a także publikacja artykułu w e-monografii)

Rejestracja:

Uczestnicy czynni (autorzy posterów): wysyłając do 18 kwietnia abstrakt zgłoszeniowy na adres www.konferencja.kzt@uj.edu.pl (formularz zgłoszeniowy poniżej)

ZAPIS WIDEO Z KONFERENCJI

 

Koło Naukowe Managerów Sportu UJ ma zaszczyt już po raz siódmy zaprosić Państwa na konferencję poświęconą zagadnieniom zarządzania w sporcie. Konferencja jest adresowana do wszystkich pasjonatów szeroko rozumianej branży sportowej. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji są innowacje na rynku sportowym.

Podczas konferencji czekają na Państwa prelekcje praktyków oraz sesja posterowa, na której będą prezentowane prace uczestników. Organizatorzy zaplanowali konkurs na najlepszy poster MOS 2021 (wybierany przez kapitułę konkursu oraz uczestników konferencji).

Uczestników czynnych zachęcamy do nadsyłania prac i artykułów zawierających opisy przypadków, jednak akceptujemy również typowe artykuły naukowe.

do 25.03.2021:

zgłaszanie udziału w sesji posterowej wraz z abstraktem (wysyłając mailem: konferencja.kzt@uj.edu.pl wypełniony formularz zgłoszenia posteru)

do 25.04.2021:

nadesłanie posteru (wraz z oświadczeniem o autorstwie posteru)

nadesłanie gotowego tekstu do publikacji (wraz z oświadczeniem o autorstwie tekstu)

28.04.2021:

konferencja

    zgłoszenie udziału w sesji posterowej

    wytyczne dotyczące posteru i oświadczenie o autorstwie posteru

    poradnik przygotowania dobrego posteru

    logo konferencji do umieszczenia na posterze

    wytyczne dla autorów artykułów

    oświadczenie o autorstwie rozdziału

    prace wyróżnione w trakcie ubiegłorocznej konferencji

Konferencja 2014: fotorelacja oraz publikacje

Konferencja 2015: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2016: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2017: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2018: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2019: fotorelacja oraz publikacja

Konferencja 2020 odwołana z powodu pandemii. Publikację wydano zgodnie z planem

Semen Romaniuk, Jakub Ochodek, Agata Zawierucha (wszyscy Uniwersytet Jagielloński)
Wpływ pandemii Covid-19 na kondycję finansową klubów Ekstraklasy

Agnieszka Bednarz (Uniwersytet Jagielloński)
Wirtualne zawody biegowe – nowy sposób na organizację imprez sportowych w dobie pandemii

Sandra Rafałko (Politechnika Częstochowska)
Cyfryzacja działalności branży fitness

Ewa Burlikowska (Krakowska Akademia), Sebastian Moskalski (Uniwersytet Rzeszowski)
Tracking dla sportowców amatorów i w rekreacji

Olena Kulakowska, Kacper Sar, Mateusz Sobociński (wszyscy Uniwersytet Łódzki)
Inteligentne zegarki jako czynnik wspomagający osiąganie celów sportowych

Dominik Boratyn, Marta Szarek (oboje Uniwersytet Rzeszowski)
Propagowanie sportu i kultury fizycznej w działalności gminnych rad młodzieżowych

Wojciech Skucha (Uniwersytet Jagielloński)
Kreowanie marki przez Roberta Lewandowskiego i Igę Świątek w latach 2019-2021

Emilia Farbaniec, Filip Pitera (oboje Uniwersytet Jagielloński)
Komentarz telewizyjny meczów piłkarskich w ligach Major League Soccer oraz Ekstraklasy

Grzegorz Kurowicki (Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie)
Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich klubach piłkarskich

Dariusz Drewniak (Podbeskidzie Bielsko-Biała)
Uwarunkowania wykorzystania e-CRM w profesjonalnych klubach sportowych

1 miejsce

Olena Kulakovska, Kacper Sar, Mateusz Sobociński (wszyscy Uniwersytet Łódzki)

Inteligentne zegarki jako czynnik wspomagający osiąganie celów sportowych

2 miejsce

Semen Romaniuk, Jakub Ochodek, Agata Zawierucha (wszyscy Uniwersytet Jagielloński)

Wpływ pandemii Covid-19 na kondycję finansową klubów Ekstraklasy

3 miejsce

Wojciech Skucha (Uniwersytet Jagielloński)

Kreowanie marki przez Roberta Lewandowskiego oraz Igę Świątek na przestrzeni lat 2019-2021

Web Content Display Web Content Display

Organizator