Web Content Display
Web Content Display
Koło Naukowe Managerów Sportu UJ
wraz z Instytutem Przedsiębiorczości UJ
zapraszają na
VII Ogólnopolską Konferencję Naukową „Młodzi o Sporcie”
pod hasłem:
Nowe zasady gry
czyli innowacje na rynku sportu
Gdzie:
Kiedy:
28 kwietnia 2021, godzina 9:45
Koszt:
Bezpłatnie (czynny oraz bierny udział, a także publikacja artykułu w e-monografii)
Rejestracja:
Uczestnicy czynni (autorzy posterów): wysyłając do 18 kwietnia abstrakt zgłoszeniowy na adres www.konferencja.kzt@uj.edu.pl (formularz zgłoszeniowy poniżej)
Koło Naukowe Managerów Sportu UJ ma zaszczyt już po raz siódmy zaprosić Państwa na konferencję poświęconą zagadnieniom zarządzania w sporcie. Konferencja jest adresowana do wszystkich pasjonatów szeroko rozumianej branży sportowej. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji są innowacje na rynku sportowym.
Podczas konferencji czekają na Państwa prelekcje praktyków oraz sesja posterowa, na której będą prezentowane prace uczestników. Organizatorzy zaplanowali konkurs na najlepszy poster MOS 2021 (wybierany przez kapitułę konkursu oraz uczestników konferencji).
Uczestników czynnych zachęcamy do nadsyłania prac i artykułów zawierających opisy przypadków, jednak akceptujemy również typowe artykuły naukowe.

do 25.03.2021:
zgłaszanie udziału w sesji posterowej wraz z abstraktem (wysyłając mailem: konferencja.kzt@uj.edu.pl wypełniony formularz zgłoszenia posteru)
do 25.04.2021:
nadesłanie posteru (wraz z oświadczeniem o autorstwie posteru)
nadesłanie gotowego tekstu do publikacji (wraz z oświadczeniem o autorstwie tekstu)
28.04.2021:
konferencja
Konferencja 2014: fotorelacja oraz publikacje
Konferencja 2015: fotorelacja oraz publikacja
Konferencja 2016: fotorelacja oraz publikacja
Konferencja 2017: fotorelacja oraz publikacja
Konferencja 2018: fotorelacja oraz publikacja
Konferencja 2019: fotorelacja oraz publikacja
Konferencja 2020 odwołana z powodu pandemii. Publikację wydano zgodnie z planem
Semen Romaniuk, Jakub Ochodek, Agata Zawierucha (wszyscy Uniwersytet Jagielloński)
Wpływ pandemii Covid-19 na kondycję finansową klubów Ekstraklasy
Agnieszka Bednarz (Uniwersytet Jagielloński)
Wirtualne zawody biegowe – nowy sposób na organizację imprez sportowych w dobie pandemii
Sandra Rafałko (Politechnika Częstochowska)
Cyfryzacja działalności branży fitness
Ewa Burlikowska (Krakowska Akademia), Sebastian Moskalski (Uniwersytet Rzeszowski)
Tracking dla sportowców amatorów i w rekreacji
Olena Kulakowska, Kacper Sar, Mateusz Sobociński (wszyscy Uniwersytet Łódzki)
Inteligentne zegarki jako czynnik wspomagający osiąganie celów sportowych
Dominik Boratyn, Marta Szarek (oboje Uniwersytet Rzeszowski)
Propagowanie sportu i kultury fizycznej w działalności gminnych rad młodzieżowych
Wojciech Skucha (Uniwersytet Jagielloński)
Kreowanie marki przez Roberta Lewandowskiego i Igę Świątek w latach 2019-2021
Emilia Farbaniec, Filip Pitera (oboje Uniwersytet Jagielloński)
Komentarz telewizyjny meczów piłkarskich w ligach Major League Soccer oraz Ekstraklasy
Grzegorz Kurowicki (Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie)
Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskich klubach piłkarskich
Dariusz Drewniak (Podbeskidzie Bielsko-Biała)
Uwarunkowania wykorzystania e-CRM w profesjonalnych klubach sportowych
1 miejsce
Olena Kulakovska, Kacper Sar, Mateusz Sobociński (wszyscy Uniwersytet Łódzki)
Inteligentne zegarki jako czynnik wspomagający osiąganie celów sportowych
2 miejsce
Semen Romaniuk, Jakub Ochodek, Agata Zawierucha (wszyscy Uniwersytet Jagielloński)
Wpływ pandemii Covid-19 na kondycję finansową klubów Ekstraklasy
3 miejsce
Wojciech Skucha (Uniwersytet Jagielloński)
Kreowanie marki przez Roberta Lewandowskiego oraz Igę Świątek na przestrzeni lat 2019-2021