Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Sportowe zarządzanie. Młodzi o sporcie 2019

 

 

Redakcja: J. Batorski, I. Perechuda

Wydawca: Uniwerystet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości.

Wydanie I, Kraków, wrzesień 2019

ISBN: 978-83-940368-6-7

Web Content Display Web Content Display

Publikacja towarzyszy VI Konferencji Naukowej „Młodzi o sporcie" zorganizowanej w 2019 roku przez Koło Naukowe Managerów Sportu UJ.

 

Wstęp (Jarema Batorski, Igor Perechuda), str. 7

Znaczenie CSR w kształtowaniu identyfikacji kibica z klubem (Magdalena Lubaś), str. 9

Wizerunek marki klubu przeciwnika i postawa wobec jego sponsora wśród kibiców Wisły Kraków i MKS Cracovii (Sławomir Farbaniec, Leszek Kozioł), str. 23

Sportowy wymiar wizerunku menedżerów polskiej piłki nożnej na portalu LinkedIn (Aleksandra Kuzior), str. 37

Marketing sportu i przez sport w skokach narciarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Eve-nement (Barbara Majewska), str. 53

Ryzyko w projekcie sportowym na przykładzie małopolskiego programu "Młodzieżowe spotkania z lekką atletyką" (Natalia Sadowska), str. 63

Perspektywy rozwoju zawodu influencera sportowego (Izabela Borkowska, Faustyna Jabłońska), str. 73

Platformy społecznościowe jako narzędzie rozwoju kariery w rzeczywistości pozainternetowej (Marlena Hebda), str. 87

Wychowankowie a identyfikacja kibiców z klubem (Marcin Widomski), str. 99

Czynniki motywujące współczesnych wolontariuszy na przykładzie UEFA Euro U21 (Monika Kucharska, Adam  Borysiewicz), str. 109

Współczesny marketing w branży fitness (Sandra Rafałko), str. 125

Economic potential and entrepreneurial opportunities in sportech (Giuseppe Lanfranchi, Francesco Rotondo), str. 135