Sportowe zarządzanie. Młodzi o sporcie 2019
Redakcja: J. Batorski, I. Perechuda
Wydawca: Uniwerystet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości.
Wydanie I, Kraków, wrzesień 2019
ISBN: 978-83-940368-6-7

Publikacja jest dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.
Publikacja towarzyszy VI Konferencji Naukowej „Młodzi o sporcie" zorganizowanej w 2019 roku przez Koło Naukowe Managerów Sportu UJ.
Wstęp (Jarema Batorski, Igor Perechuda), str. 7
Znaczenie CSR w kształtowaniu identyfikacji kibica z klubem (Magdalena Lubaś), str. 9
Wizerunek marki klubu przeciwnika i postawa wobec jego sponsora wśród kibiców Wisły Kraków i MKS Cracovii (Sławomir Farbaniec, Leszek Kozioł), str. 23
Sportowy wymiar wizerunku menedżerów polskiej piłki nożnej na portalu LinkedIn (Aleksandra Kuzior), str. 37
Marketing sportu i przez sport w skokach narciarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Eve-nement (Barbara Majewska), str. 53
Ryzyko w projekcie sportowym na przykładzie małopolskiego programu "Młodzieżowe spotkania z lekką atletyką" (Natalia Sadowska), str. 63
Perspektywy rozwoju zawodu influencera sportowego (Izabela Borkowska, Faustyna Jabłońska), str. 73
Platformy społecznościowe jako narzędzie rozwoju kariery w rzeczywistości pozainternetowej (Marlena Hebda), str. 87
Wychowankowie a identyfikacja kibiców z klubem (Marcin Widomski), str. 99
Czynniki motywujące współczesnych wolontariuszy na przykładzie UEFA Euro U21 (Monika Kucharska, Adam Borysiewicz), str. 109
Współczesny marketing w branży fitness (Sandra Rafałko), str. 125
Economic potential and entrepreneurial opportunities in sportech (Giuseppe Lanfranchi, Francesco Rotondo), str. 135