Z radością informujemy o ukazaniu się drukiem oraz online dwóch monografii towarzyszących Konferencji E-management, która uświetniła jubileusz pracy naukowej prof. dr hab. Małgorzaty Bednarczyk.
Pierwszy z tomów, pod redakcją dr Sebastiana Kopery, o podtytule "Digitalizacja procesów biznesowych" pokazuje wielowymiarowy charakter wyzwań cyfryzacji z perspektywy szerokiej reprezentacji branżowej oraz zróżnicowanych procesów.
Spis treści:
- Wstęp (Sebastian Kopera), str. 7
- Rozdział 1. E-nauka: automatyzacja procesów w badaniach naukowych (Alina Kozarkiewicz, Monika Łada), str. 13
- Rozdział 2. Proces przygotowania i składania e-sprawozdań finansowych – dotychczasowe doświadczenia (Elżbieta Marcinkowska), str. 29
- Rozdział 3. Wykorzystanie stron internetowych jako narzędzia komunikacji z turystami przez nadbałtyckie porty jachtowe (Ewa Hącia, Aleksandra Łapko), str. 43
- Rozdział 4. Odbiorca usług uzdrowiskowych jako e-recenzent propozycji wartości dla klienta (Agnieszka Kabalska), str. 57
- Rozdział 5. Przedsiębiorczość cyfrowa oparta na blogu – wiwisekcja (Julita E. Wasilczuk), str. 75
- Rozdział 6. Istota e-zarządzania w organizacjach sportowych w świetle współczesnej literatury przedmiotu (Aleksandra Kuzior), str. 91
- Rozdział 7. Digitalizacja skutecznym sposobem doskonalenia procesów zakupowych – studium przypadku (Agata Kulikowska, Ewa Wszendybył-Skulska), str. 119
- Rozdział 8. Co czyni recenzję przydatną? Analiza krakowskiego rynku hotelarskiego (Adam Jezierski), str. 141
- Rozdział 9. Analiza lojalności i satysfakcji klientów serwisów sprzedażowych – case study na przykładzie Allegro, AliExpress i eBay (Wojciech Zysk), str. 155
Pełna treść jest dostępna w pdf.
Drugi z tomów, pod redakcją dr Jacka Gancarczyka o podtytule "Modele zarządzania organizacją i relacjami w kontekście technologii cyfrowych" proponuje skuteczne i innowacyjne rozwiązania, które pozwalają zarówno wykorzystać potencjał nowych technologii, jak i tworzyć na ich podstawie wartość dla klienta i interesariuszy w perspektywie trwałej przewagi strategicznej i zrównoważonego rozwoju.
Spis treści
- Wstęp (Jacek Gancarczyk), str. 9
- Rozdział 1. Modelowanie biznesu – perspektywa coachingu i User Experience (Kazimierz Perechuda), str. 9
- Rozdział 2. Wizualizacja modelu biznesu za pomocą ontologii e3value na przykładzie Allegro.pl (Marcin Komańda), str. 27
- Rozdział 3. Wykorzystanie transformacji technologicznej w modelach biznesu przedsiębiorstw społecznych (Małgorzata Kurleto), str. 41
- Rozdział 4. Certyfikacja jakości na polskim rynku turystycznym – krytyczna ocena w kontekście e-turystyki (Aleksander Panasiuk), str. 55
- Rozdział 5. Zmiany wykorzystania mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach turystycznych (Sebastian Kopera), str. 73
- Rozdział 6. Komunikacja międzykulturowa a media społecznościowe w turystyce i sporcie (Danuta Glondys), str 89
- Rozdział 7. Zarządzanie zespołem zróżnicowanym pokoleniowo w aspekcie kompetencji cyfrowych (Izabela Stalończyk), str. 107
- Rozdział 8. Monitoring poziomu satysfakcji klienta zewnętrznego w usługach administracji publicznej (Sabina Ren), str. 129
- Rozdział 9. Uwarunkowania wykorzystania e-CRM w profesjonalnych klubach sportowych (Dariusz Drewniak), str. 151