Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Zarządzanie marketingowe kampaniami inwestowania społecznościowego klubów sportowych

Zarządzanie marketingowe kampaniami inwestowania społecznościowego klubów sportowych

Na stronach wydawnictwa Routledge ukazała się właśnie książka dr. Szczepana Kościółka pt. „Equity Crowdfunding In Sports Clubs”. Publikacja dostępna jest w OTWARTYM DOSTĘPIE, więc tym bardziej polecamy ją uwadze wszystkich zainteresowanych tematyką zarządzania marketingowego kampaniami inwestowania społecznościowego klubów sportowych. 

 

Publikacja jest pierwszą dostępną na polskim rynku wydawniczym zwartą pozycją monograficzną na temat crowdfundingu sportowego. Jej celem jest scharakteryzowanie specyfiki kampanii inwestowania społecznościowego w kontekście klubów sportowych oraz opracowanie założeń modelowej strategii marketingowej dla tego typu kampanii. Monografia stanowi syntezę cyklu badań jej autora na ten temat, poszerzoną ponadto o analizy opisowe wybranych kampanii zrealizowanych w Polsce i Niemczech, niepublikowane wcześniej analizy komunikacji marketingowej tych kampanii, jak również omówienie pozostałych dostępnych badań z zakresu crowdfundingu sportowego (wszystkie te kwestie zebrano w rozdziale 4). 

 

Ponadto książka zawiera rozdziały prezentujące ramy teoretyczne dla procesu zarządzania marketingowego (rozdział 1), nieograniczony branżowo przegląd badań nad zjawiskiem crowdfundingu (rozdział 2), a także charakterystykę specyfiki zarządzania i finansowania klubów sportowych (rozdział 3). W rezultacie jest to pozycja mogąca być wartościową lekturą także dla osób rozważających przeprowadzenie kampanii inwestowania społecznościowego dla projektów z branż innych niż sportowa, jak również poszukujących literatury z nauk ekonomicznych odnoszącej się do funkcjonowania klubów sportowych.