Z ogromną radością informujemy, że na rynku wydawniczym ukazała się kolejna monografia z cyklu DIGITAL NINJAS.
Przygotowana pod redakcją dr Sebastiana Kopery, publikacja podejmuje tematykę istotnych wyzwań z pogranicza CSR oraz etyki w mediach społecznościowych.
Gorąco zachęcamy do BEZPŁATNEJ do lektury TUTAJ.
W kolejnych rozdziałach monografii podejmowano następujące zagadnienia:
- Kamil Kwiecień i Bartosz Wawrowski zidentyfikowali specyfiki współtworzenia zrównoważonej wartości w mediach społecznościowych;
- Magdalena Sawczuk scharakteryzowała podejmowane przez muzea działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, o których komunikują one w mediach społecznościowych;
- Julia Grabania zidentyfikowała i poddała ocenie rolę pinkwashingu w kształtowaniu postaw społeczności LGBTQ i osób ją wspierających;
- Magdalena Kołpak przedstawiła opinie internautów na temat wykorzystania body positivity przez marki w postępowaniu promocyjnym, a także określenie ich wypływu na ewentualne zmiany w postrzeganiu tych marek przez internautów;
- Kamila Kwiatkowska sprawdziła jak klienci postrzegają działania CSR w mediach społecznościowych należących do sieci sklepów, jak postępowanie to wpływa na ich decyzje zakupowe i budowanie lojalności wobec marki;
- Martyna Sławińska zbadała wpływ kryzysu wizerunkowego w mediach społecznościowych (wywoływanego postawą marki wobec agresji zbrojnej Rosji na Ukrainę) na postrzeganie marki Leroy Merlin wśród klientów;
- Karolina Brańka przeanalizowała pod kątem etyki reklamy publikowane w mediach społecznościowych przez influencerów.
Wszystkim autorom i autorkom serdecznie gratulujemy!