Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Turystyka w naukach społecznych. Nauki o zarządzaniu i jakości (cz.1)

 

 

Redakcja: A. Panasiuk

Wydawca: Uniwerystet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości.

Wydanie I, Kraków, listopad 2020

ISBN: 978-83-958454-0-6

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Monografia towarzyszy XI Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: Turystyka w naukach społecznych, która odbyła się 19 listopada 2020 roku online. Tematyka tej publikacji koncentruje się na zagadnieniach zarządzania turystyką w aspekcie funkcjonowania destynacji turystycznych oraz kreowania oferty obszaru turystycznego.

 

Wstęp (Aleksander Panasiuk), str. 7

Rozdział 1. Rola składników atrakcyjności turystycznej obszaru w budowaniu jego przyszłej przewagi konkurencyjnej (Renata Seweryn), str. 9

Rozdział 2. Zarządzanie przestrzenią turystyczną w miastach (Ewa Hącia), str. 25

Rozdział 3. Zastosowanie mediów społecznościowych w promocji miast i regionów turystycznych (Piotr Zawadzki), str. 45

Rozdział 4. Bezpieczeństwo turystyki w Unii Europejskiej – wybrane problemy (Rafał Miernik), str. 61

Rozdział 5. Wizerunek Warszawy jako ośrodka turystycznego (Ewa Dziedzic), str. 77

Rozdział 6. Targi żeglarskie jako narzędzie marketingowe pomocne w kreowaniu marki destynacji turystycznej (Aleksandra Łapko), str. 91

Rozdział 7. Zarządzanie kryzysowe w destynacji turystycznej na przykładzie Krymu (Halyna Zubrytska), str. 107