Wyzwania dla menedżerów. Młodzi o sporcie 2022
Redakcja: J. Batorski, S. Kościółek
Wydawca: Uniwerystet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości.
Wydanie I, Kraków, wrzesień 2022
ISBN: 978-83-940368-9-8

Jest to już dziesiąta publikacja z tej serii. Publikacja towarzyszy VIII Konferencji Naukowej „Młodzi o sporcie" zorganizowanej w 2022 roku przez Koło Naukowe Managerów Sportu UJ.
Wstęp (Jarema Batorski, Szczepan Kościółek), str. 7
Zagrożenia w rozwoju rynku imprez biegowych związane z pandemią COVID-19 (Emilia Zembrzuska), str. 9
Działalność rad sportu jako przejaw publicznego wspierania sportu (Mariusz Szatkowski), str. 21
Uwarunkowania infrastrukturalne zróżnicowania partycypacji sportowej wśród dzieci i młodzieży w Polsce (Szczepan Kościółek), str. 35
Narzędzie promocji skoków narciarskich (Zuzanna Bąk), str. 47
Aktywność i komunikowanie przez wybranych skoczków narciarskich w mediach społecznościowych w latach 2020–2022 (Wojciech Skucha), str. 63
Kształtowanie wizerunku osób uprawiających kalistenikę i street workout (Jan Bałut), str. 85