Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Digital Ninjas 2023. Etyka i CSR w mediach społecznościowych

Digital Ninjas 2023. Etyka i CSR w mediach społecznościowych
Z ogromną radością informujemy, że na rynku wydawniczym ukazała się kolejna monografia z cyklu DIGITAL NINJAS.
 
Przygotowana pod redakcją dr Sebastiana Kopery, publikacja podejmuje tematykę istotnych wyzwań z pogranicza CSR oraz etyki w mediach społecznościowych.
 
Gorąco zachęcamy do BEZPŁATNEJ do lektury TUTAJ.
 
 
 
W kolejnych rozdziałach monografii podejmowano następujące zagadnienia:
  1. Kamil Kwiecień i Bartosz Wawrowski zidentyfikowali specyfiki współtworzenia zrównoważonej wartości w mediach społecznościowych;
  2. Magdalena Sawczuk scharakteryzowała podejmowane przez muzea działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, o których komunikują one w mediach społecznościowych;
  3. Julia Grabania zidentyfikowała i poddała ocenie rolę pinkwashingu w kształtowaniu postaw społeczności LGBTQ i osób ją wspierających;
  4. Magdalena Kołpak przedstawiła opinie internautów na temat wykorzystania body positivity przez marki w postępowaniu promocyjnym, a także określenie ich wypływu na ewentualne zmiany w postrzeganiu tych marek przez internautów;
  5. Kamila Kwiatkowska sprawdziła jak klienci postrzegają działania CSR w mediach społecznościowych należących do sieci sklepów, jak postępowanie to wpływa na ich decyzje zakupowe i budowanie lojalności wobec marki;
  6. Martyna Sławińska zbadała wpływ kryzysu wizerunkowego w mediach społecznościowych (wywoływanego postawą marki wobec agresji zbrojnej Rosji na Ukrainę) na postrzeganie marki Leroy Merlin wśród klientów;
  7. Karolina Brańka przeanalizowała pod kątem etyki reklamy publikowane w mediach społecznościowych przez influencerów.

Wszystkim autorom i autorkom serdecznie gratulujemy!