Menedżerowie w obliczu zmian. Młodzi o sporcie 2023
Redakcja: J. Batorski, S. Kościółek
Wydawca: Uniwerystet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości.
Wydanie I, Kraków, wrzesień 2023
ISBN: 978-83-968699-0-6
Jest to już jedenasta publikacja z tej serii. Publikacja towarzyszy IX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Młodzi o sporcie" zorganizowanej w 2023 roku przez Koło Naukowe Managerów Sportu UJ.
Wstęp (Jarema Batorski, Szczepan Kościółek), str. 7
Czynniki kształtujące świadomość marki Poland Business Run (Anna Leśniak), str. 9
Wpływ transferów na zarządzanie komunikacją marki klubów piłkarskich w mediach społecznościowych (Patrycja Arak, Oliwia Miernik), str. 27
Influencer marketing w karierze sportowca – przykład Roberta Lewandowskiego (Dominika Kowalska), str. 39
Występowanie grup zajęciowych a ocena jakości usług krytych pływalni (Daria Prędki), str. 57
Czynniki wpływające na wybór uczelni wyższych przez aktywnych sportowców (Gabriela Kuczyńska, Krzysztof Cieślikowski), str. 69
Postawy studentów względem sportu a zarządzanie zmianą w obszarze zdrowia publicznego (Bożena Freund), str. 83
Reorientacja systemu szkolenia kadry szkoleniowej PZŻ (Dominika Pacocha-Szczerbak), str. 97
Rynek MMA w Polsce – dywersyfikacja różnych działań federacji a szansa ich rozwoju (Adrian Pietrzyk), str. 107