Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Turystyka w naukach społecznych. Nauki o zarządzaniu i jakości (cz. 3)

 

 

Redaktor: A. Panasiuk

Wydawca: Uniwerystet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości.

Wydanie I, Kraków, 2023

ISBN: 978-83-958454-9-9

Web Content Display Web Content Display

Publikacja towarzyszy XII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej: Turystyka w naukach społecznych, która odbyła się w październiku 2023 roku w Bukowinie Tatrzańskiej.

 

Wstęp (Aleksander Panasiuk), str. 7

Rozdział 1. Bilateralne umowy o współpracy w dziedzinie turystyki jako praktyczne zastosowanie prawa turystyki w naukach społecznych (w tym w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości oraz dyscyplinie nauk prawnych) (Dominik Borek, Katarzyna Szrot), str. 11

Rzodział 2. Innowacje jako cel polityki turystycznej (Aleksander Panasiuk), str. 27

Rozdział 3. Analiza wpływu pandemii COVID-19 na turystykę żeglarską w Chorwacji (Ewa Hącia, Aleksandra Łapko, Lovorko Lucic), str. 47

Rozdział 4. Nocne targi jako czynnik rozwoju turystyki zakupowej (Beata Paliś), str. 65

Rozdział 5. Wykorzystanie współczesnych technologii do zarządania danymi zrównoważonej turystyki zakupowej (Beata Paliś, Bartłomiej Węglarz), str. 89

Rozdział 6. Skutki nadmiernego rozwoju turystyki w opinii mieszkańców tureckiej wyspy Bozcaada (Michał Żemła, Adam Szromek, Julia Kożuch), str. 127

Rozdział 7. Antecedents of Layoff Policies in Polish Hotel Sector during the COVID-19 Pandemic (Adam Jezierski), s. 147

Rozdział 8. Wykorzystanie kombinez – symulatorów odczuć wieku starczego w kształceniu kadr portów jachtowych (Aleksandra Łapko), s. 167

Rozdział 9. Niepewność i ryzyko jako czynniki kreujące wartość dla turysty sportowego a komunikacja organizatorów turystyki z klientami poprzez firmowe strony internetowe (przykłady z rynku krakowskiego) (Bartosz Szczechowicz), str. 181