Przejdź do głównej treści

Koło Naukowe Akademia Social Ninja

Koło Naukowe Akademia Social Ninja rozpoczęło swoją działalność w 2016 roku. Zrzesza ono studentów różnych kierunków, wspólnie zainteresowanych tematyką nowych mediów, nowoczesnych technologii, marketingu i e-commerce.

Koło powstało z inicjatywy Sebastiana Grabowskiego (dyrektora R&D Orange Polska, Prezesa Fundacji Architects PL oraz pracownika Instytutu Przedsiębiorczości UJ) oraz dr Sebastiana Kopery (adiunkta w Instytucie Przedsiębiorczości UJ). Obecnie opiekę nad kołem sprawuje Joanna Cebulak  (asystent w Instytucie Przedsiębiorczości i copywriter).

Zespół Akademii skupia się na poznawaniu specjalistów z branży medialnej, nowoczesnych technologii oraz specyfiki funkcjonowania instytucji kreatywnych. Dzięki współpracy z Dominikiem Kozą (dyrektorem ds. rozwoju w agencji Hand Made), Akademia organizuje prelekcje oraz warsztaty, dotychczas m.in. z Dominikiem Szarkiem (prowadzącym kanał Futbolove na YouTube), Konradem Kruczkowskim (publicystą, blogerem – haloziemia.pl) czy Jackiem Szlakiem (portal Marketing przy kawie).


W Akademii najważniejsza jest pozytywna energia, otwartość, kreatywność i ambicja.