Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Menedżerowie w obliczu zmian. Młodzi o sporcie 2023

 

 

Redakcja: J. Batorski, S. Kościółek

Wydawca: Uniwerystet Jagielloński. Instytut Przedsiębiorczości.

Wydanie I, Kraków, wrzesień 2023

ISBN: 978-83-968699-0-6

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Jest to już jedenasta publikacja z tej serii. Publikacja towarzyszy IX Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Młodzi o sporcie" zorganizowanej w 2023 roku przez Koło Naukowe Managerów Sportu UJ.

Wstęp (Jarema Batorski, Szczepan Kościółek), str. 7

Czynniki kształtujące świadomość marki Poland Business Run (Anna Leśniak), str. 9

Wpływ transferów na zarządzanie komunikacją marki klubów piłkarskich w mediach społecznościowych (Patrycja Arak, Oliwia Miernik), str. 27

Influencer marketing w karierze sportowca – przykład Roberta Lewandowskiego (Dominika Kowalska), str. 39

Występowanie grup zajęciowych a ocena jakości usług krytych pływalni (Daria Prędki), str. 57

Czynniki wpływające na wybór uczelni wyższych przez aktywnych sportowców (Gabriela Kuczyńska, Krzysztof Cieślikowski), str. 69

Postawy studentów względem sportu a zarządzanie zmianą w obszarze zdrowia publicznego (Bożena Freund), str. 83

Reorientacja systemu szkolenia kadry szkoleniowej PZŻ (Dominika Pacocha-Szczerbak), str. 97

Rynek MMA w Polsce – dywersyfikacja różnych działań federacji a szansa ich rozwoju (Adrian Pietrzyk), str. 107