Widok zawartości stron
Widok zawartości stron
Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ ma zaszczyt po raz trzeci zaprosić Państwa na konferencję zagadnieniom zarządzania w mediach społecznościowych. Konferencja jest adresowana do wszystkich zainteresowanych szeroko rozumianej branży mediów społecznościowych. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji jest etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi, tym niemniej zapraszamy do zgłaszania artykułów dotyczących także pozostałych wyzwań zarządzania w mediach społecznościowych.
Podczas konferencji czekają na Państwa prelekcje praktyków.
Uczestników czynnych zachęcamy do nadsyłania prac i artykułów zawierających opisy przypadków, jednak akceptujemy również typowe artykuły naukowe.
Gdzie:
Online na platformie Teams za pośrednictwem linku opublikowanego na Fanpage Akademii Social Ninja na Facebooku
Kiedy:
21 kwietnia 2023 roku
Koszt:
Bezpłatnie (czynny oraz bierny udział, a także publikacja artykułu w e-monografii)
Rejestracja:
Uczestnicy czynni i bierni mogą zgłaszać się, wypełniając odpowiedni formularz zgłoszeniowy:
- uczestnictwo czynne (do 31 marca): https://forms.gle/ZHNGn1dmJ4sVBN536
- uczestnictwo bierne (do 16 kwietnia): https://forms.gle/C6XipEGQiycDZuqm9
TEGOROCZNI EKSPERCI:
Informacje wkrótce.
HARMONOGRAM:
Informacje wkrótce.
WAŻNE DATY:
do 31.03.2023 r.
Przyjmowanie zgłoszeń na uczestnictwo czynne w konferencji.
do 07.04.2023 r.
Wysłanie do uczestników czynnych zaproszenia do wygłoszenia prelekcji na konferencji.
do 16.04.2023 r.
Przyjmowanie zgłoszeń na uczestnictwo bierne w konferencji.
do 20.04.2023 r.
Rejestracja na warsztaty (ilość miejsc ograniczona; każdy uczestnik może brać udział tylko w jednych warsztatach. Więcej informacji podamy bliżej daty zapisów).
21.04.2023 r.
KONFERENCJA
do 30.04.2023 r.
Przyjmowanie pełnych tekstów artykułów, które mogą być wydane w monografii pokonferencyjnej.
do 30.06.2023 r.
Rozsyłanie informacji o pozytywnej lub negatywnej recenzji artykułu.
PRZYDATNE INFORMACJE:
Wystąpienie powinno wpisywać się w temat konferencji.
Przykładowa problematyka wystąpień:
- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa kreowana w mediach społecznościowych,
- Etyka reklamy w mediach społecznościowych,
- Wpływ CSR w mediach społecznościowych na przewagę konkurencyjną,
- Media społecznościowe jako narzędzie wykorzystywane w kampaniach CSR,
- Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu w mediach społecznościowych,
- CSR w kreowaniu wizerunku marki,
- i inne.
POPRZEDNIE EDYCJE:
Widok zawartości stron
Strona wydarzenia na Facebooku

Organizator wydarzenia
Instagram: @akademiasocialninja
Strona www: https://asnuj.wordpress.com