VI Ogólnopolska Konferencja Katedr i Zakładów Turystyki i Rekreacji Państwowych Szkół Wyższych WYZWANIA I PERSPEKTYWY ROZWOJU TURYSTYKI, 22-23 pażdziernika 2018
Zapraszamy na VI Ogólnopolską Konferencję Katedr i Zakładów Turystyki i Rekreacji Państwowych Szkół Wyższych, której jesteśmy współorganizatorem.
X Ogólnopolska Konferencja Naukowa MARKETING TURYSTYCZNY, 28-29 maja 2018
Instytut Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Oddziałem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Szczecinie zaprasza do udziału w X Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. "Marketing turystyczny", która odbędzie się w dniach 28-29 maja 2018 roku w GOLDEN TULIP MIEDZYZDROJE RESIDENCE w Międzyzdrojach.
Problematyka „marketingu turystycznego” stanowi niezwykle ważny obszar zagadnień związanych z funkcjonowaniem gospodarki turystycznej. Rozwój rynku usług turystycznych, zarówno od strony podaży (zróżnicowana oferta, silna konkurencja), jak i popytu (rosnące wymagania konsumentów, nowe wzorce konsumpcji), wymusza na podmiotach tego rynku podejmowanie działań marketingowych. Dotyczy to zarówno bezpośrednich dostawców usług, tj. przedsiębiorców turystycznych, jak i destynacji turystycznych – oferujących obszarowy produkt turystyczny.
Celem konferencji jest przybliżenie problematyki marketingu turystycznego, w tym zwłaszcza zagadnień dotyczących:
- marketingu mix – instrumentów wewnętrznych, tworzących plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego,
- otoczenia – zewnętrznych możliwości i zagrożeń (takich jak: wymagania konsu¬menta, zachowania konkurentów, polityka społeczno-gospodarcza),
- procesu dostosowania – strategicznych decyzji, w wyniku których koncepcja marketingu mix i polityka wewnętrzna firmy zostają odpowiednio dostosowane do sił rynkowych.
Wydarzenie będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i opinii uczestników reprezentujących środowiska naukowe, samorządowe i biznesowe. Istotnym celem konferencji jest pogłębienie współpracy naukowej, badawczej oraz dydaktycznej w środowisku ekonomistów, reprezentujących wszystkie dyscypliny nauk ekonomicznych (zwłaszcza ekonomię oraz nauki o zarządzaniu).
VI Ogólnokrajowa Konferencja Naukowa: DYLEMATY WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA, 16-17 maja 2018
Wraz ze współorganizatorami zapraszamy na VI konferencję naukową z cyklu Dylematy współczesnego zarządzania, która odbędzie się w dniach 16-17 maja 2018 roku.
Młodzi o Sporcie 2017: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W SPORCIE, CZYLI JAK ODNIEŚĆ SUKCES POZA ARENĄ, 26 kwietnia 2017
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W SPORCIE
czyli jak odnieść sukces poza areną
26 KWIETNIA 2017
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Międzynarodowa konferencja CONTEMPORARY SCIENCE. PAST, PRESENT, FUTURE. 2017
Młodzi o Sporcie 2016: MARKETING SPORTOWY OD KUCHNI, CZYLI JAK SKUTECZNIE WYKREOWAĆ MARKĘ, 18 maja 2016
MARKETING SPORTOWY OD KUCHNI
czyli jak skutecznie wykreować markę
18 MAJA 2016
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Międzynarodowa konferencja THE THEORY AND THE PRACTICE OF THE MODERN SCIENCE 2015
Młodzi o sporcie 2015: BOHATEROWIE DRUGIEGO PLANU, CZYLI KTO PRACUJE NA SUKCES SPORTOWCA, 21 maja 2015
BOHATEROWIE DRUGIEGO PLANU
czyli kto pracuje na sukces sportowca
21 MAJA 2015
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Międzynarodowa konferencja METHODOLOGICAL PROBLEMS OF THE CONTEMPORARY SCIENCE 2014
Młodzi o sporcie 2014: ORGANIZACJA IMPREZ SPORTOWYCH W POLSCE, 6 czerwca 2014
ORGANIZACJA IMPREZ SPORTOWYCH W POLSCE
6 CZERWCA 2014
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Międzynarodowa konferencja INTERDYSCYPLINARNOŚĆ NAUKI 2013
Zarządzanie turystyką w sytuacji kryzysowej: innowacje, edukacja, marka, 30 maja 2012
30 maja 2012 w Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego odbyło się:
Międzynarodowe sympozjum naukowe
Zarządzanie turystyką w sytuacji kryzysowej: innowacje, edukacja, marka
Patronat Honorowy: Marek Sowa - Marszałek Województwa Małopolskiego
Patronat Merytoryczny: PAN Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania
Sukces zarządzania w turystyce we współczesnym kontekście rynkowym i instytucjonalnym pojawia się przede wszystkim dzięki:
- innowacjom
- odpowiedniemu wsparciu ze strony systemu edukacyjnego
- przemyślanemu procesowi zarządzania marką organizacji, czy regionu.
Wierzymy, że to właśnie te elementy są w największym stopniu odpowiedzialne za zdolność do radzenia sobie podmiotów i rynków turystycznych oraz decydentów administracyjnych z pojawiającymi się sytuacjami kryzysowymi. Z tego względu postanowiliśmy nasze seminarium zorganizować wokół tych trzech słów kluczowych, czyniąc z nich hasła przewodnie głównych nurtów dyskusji.
Oczekiwaliśmy referatów, w których będą analizowane role i determinanty efektywności tych elementów w zarządzaniu turystyką lokalną i regionalną w sytuacjach kryzysowych na globalnym rynku turystycznym.